ساختار دپارتمان آموزشی مهر آنلاین

  • تاریخ
  • دسته
    سفارشی (تک نفره)

اهداف اصلی دوره های آنلاین

دوره های آموزش زبان انگلیسی مهرآنلاین برای اولین بار در فروردین ۱۳۹۹ و بلافاصله بعد از شیوع کرونا، توسط بهترین متخصصین آموزش زبان انگلیسی و علوم کامپیوتر برگزار شد. دپارتمان آنلاین زبان مهر در طی این دوره ها اقدام به آموزش آنلاین زبان انگلیسی به ایرانیان سراسر جهان کرده است. این دپارتمان در دو سال گذشته حدود ۳۰ هزار ساعت آموزش برگزار کرده و با افتخار یکی از موفق ترین ها در سطح کشور بوده و هست.

بعد از کمتر شدن کرونا، علیرغم استقبال دوباره از کلاسهای حضوری، دپارتمان مهر آنلاین دوره های خود را با رویکردی جدید و کاملا متفاوت، در عین حال جذاب رونمایی کرد. پروژه ی در حال حاضر نتیجه ی بیش از ۵۰۰ ساعت کار، برنامه ریزی و تلاش گروه بزرگی از اساتید و کارشناسان زبان انگلیسی است که مورد استقبال گروه زیادی از زبان آموزان قرار گرفت. این دوره ها به صورت خصوصی، نیمه گروهی و گروهی در بستر گوگل میت که یکی از قوی ترین پلتفرم های جهان برای برگزاری جلسات تصویری و آنلاین است، برگزار میشود. زبان آموزان دوره های آنلاین همواره در طول ترم توسط پشتیبان آموزشی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و میتوانند به صورت رایگان از پشتیبان خود مشاوره بگیرند.

چه کتاب ها و دوره هایی به صورت آنلاین تدریس می شوند؟

دوره های آنلاین زبان مهر در قالب دوره های تخصصی برای گروه سنی نوجوان در حال برگزاری است. در این دوره ها کتاب های سولوشن (Solutions) از انتشارات دانشگاه آکسفورد انگلستان از سطح مقدماتی تا پیشرفته با تمرکز بر چهار مهارت اصلی تدریس میشوند. فرمت متن ها و عکس های این کتاب ها کاملا جذاب، متنوع و مناسب رده سنی نوجوانان است.

 

برخی از ویژگی های برجسته کتاب های سولوشن

  • زبان آموزان در این سن به دلیل اینکه در مدرسه تا حدودی با خواندن و نوشتن زبان انگلیسی آشنا شده اند، ارتباط بهتری با این کتاب ها برقرار میکنند.
  • مهم ترین ویژگی این کتاب ها ترتیب سر فصل ها از ساده به پیچیده است که روند آموزش را آسان تر کرده و باعث سازگاری بیشتر بچه ها با آموزش شده و در نتیجه به موفقیت بیشتر زبان آموزان در امتحانات مدرسه نیز کمک میکند.
  • آموزش این کتاب ها بیشتر مکالمه محور است.
  • نکته مهم در مورد این کتاب ها این است که هر قسمت از هر کتاب، یکی از چهار مهارت اصلی زبان را پوشش میدهد و زبان آموزان عزیز با گذراندن هر دوره، همه چهار مهارت خود را به صورت موازی تقویت میکنند.
  • گذراندن هر سطح از این کتاب ها در واقع معادل با یک نمره خاص در آیلتس است، به عنوان مثال سطح elementary معادل با نمره ی ۲/۵ و سطح advanced معادل با نمره ی ۸ آیلتس می باشد.

تعداد نفرات هر دوره

ظرفیت کلاس ها به سه دسته خصوصی(تک نفره)، نیمه خصوصی(دو نفره) و گروهی(پنج نفره) تفکیک می شوند. تعداد نفرات محدود، به استاد این اجازه را میدهد که برای تک تک زبان آموزان زمان کافی صرف کرده و زبان آموزان نیز فرصت کافی برای مکالمه خواهند داشت. در نهایت زبان آموزان می‌توانند در کوتاه ترین زمان ممکن با بالاترین بازدهی به اهداف خود برسند‌.

روزها و ساعت های برگزاری کلاس های آنلاین

تعداد جلسات دوره ها در هر پارت از کتاب، ۱۶ جلسه ی ۹۰ دقیقه ای در نظر گرفته شده است. البته جدا از این جلسات، کلاس های جانبی پشتیبانی رایگان در طول دوره ها نیز در اختیار زبان آموزان قرار می گیرد. کلاس های آنلاین زبان انگلیسی موسسه فرهنگی هنری سرود مهر به صورت دو جلسه یا سه جلسه در هفته، متناسب با درخواست زبان آموز برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است کلاس ها در روزهای پنجشنبه و جمعه به شکل فشرده و دو جلسه در روز (3 ساعت در روز) برگزار میشوند.

ویژگی‌ های آموزش آنلاین زبان انگلیسی

  • از ویژگی های منحصر به فرد کلاس های آنلاین این است که زبان آموز به راحتی و بدون دغدغه ی ترافیک در هر ساعتی که تمایل داشته باشد به کلاس ملحق شده و کلاس برگزار می شود.
  • استادهای ارزیابی شده و معتبر در اختیار زبان آموزان قرار می گیرند.
  • امکان انتخاب روز و ساعت توسط زبان آموزان به راحتی صورت می گیرد.
  • امکان شرکت در کلاس های جانبی و پشتیبانی رایگان در طول دوره را برای زبان آموزان فراهم خواهد کرد.

تعیین سطح و ثبت نام کلاس آنلاین زبان انگلیسی

برای تعیین سطح غیر حضوری و ثبت نام کلاس زبان آنلاین، کافی است در فرم تعیین سطح، نام و شماره تلفن خود را بگذارید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار کرده سپس می‌توانید به صورت آنلاین تعیین سطح شده و از مشاوره آموزشی کارشناسان ما استفاده کنید. پس از طی این مرحله و واریز شهریه، می‌توانید وارد سامانه آموزش آنلاین زبان مهر شوید.

قوانین دوره‌های مجازی زبان انگلیسی MEHRONLINE

  • هر زبان اموز بیش از 2 جلسه در هر ترم مجاز به غیبت نیست.
  • زبان آموزان متعهد به حضور آنلاین در کلاس‌ها راس ساعت مقرر هستند.
  • شرکت در امتحانات پایان ترم الزامی‌ است، در غیر اینصورت موسسه از پذیرش زبان آموزان غایب در امتحان برای ترم‌های بعدی معذور خواهد بود.
  • زبان آموزان می‌بایست قبل از شروع کلاس دستورالعمل و راهنمای کار با نرم افزار را مطالعه کنند.
  • زبان آموزان متعهد به تسویه شهریه قبل از شروع کلاس‌ها هستند.

امتحانات

امتحانات دوره های آنلاین زبان انگلیسی به صورت غیر حضوری و به دو شکل شفاهی (Oral) و کتبی برگزار شده و کلیه مهارت‌ها و زیر مهارت‌های زبانی شما را مورد ارزیابی قرار میدهد. 48 ساعت بعد از برگزاری آزمون، نمرات و کارنامه شما بر روی سایت موسسه قرار خواهد گرفت. همچنین شما می توانید گواهی شرکت در دوره و مدرک خود را نیز به صورت حضوری دریافت نمایید. برای افراد خارج از اصفهان امکان ارسال مدارک از طریق پست وجود دارد.