دوره های ترمیک و فشرده آیلتس

  • تاریخ
  • دسته
    IELTS

دوره های آیلتس با هدف آموزش و آماده سازی کامل زبان آموزان برای این آزمون بین المللی برگزار میشود. در همین راستا، موسسه زبان مهر با به کارگیری بهترین اساتید، جدیدترین متدها و کتاب های آموزشی گام موثری در رسیدن به این هدف برداشته است.

چه کسانی میتوانند در آزمون آیلتس شرکت کنند؟

نکته حائز اهمیت این است که همه افراد در هر سطحی از زبان انگلیسی میتوانند در آزمون آیلتس شرکت کنند و حتی مدرک آن را بگیرند چرا که آزمون آیلتس یک آزمون ارزیابی سطح زبان انگلیسی داوطلبان در هر 4 مهارت خواندن، نوشتن، گوش دادن و مکالمه زبان انگلیسی بوده و قبولی یا مردودی برای این آزمون تعریف نشده است. ملاک موفقیت افراد در این آزمون نمره کسب شده در امتحان می باشد.

بهترین زمان شرکت در آزمون آیلتس

با توجه به حجم سنگین مطالب و تکالیف در هر جلسه از دوره و مدت زمان محدود اعتبار این مدرک به مدت 2 سال، توصیه میشود زمانی در این دوره ها شرکت کنید که گرفتن مدرک آیلتس به دلایل تحصیلی، مهاجرتی، شغلی و ... برای شما ضروری است. شما میتوانید قبل از شرکت در آزمون آیلتس با حضور در کلاس های آموزشی معتبر و مناسب، مهارت های خود را در زبان انگلیسی افزایش دهید تا هر زمان که قصد شرکت در آزمون آیلتس را داشتید به راحتی بتوانید نمره مد نظر خود را کسب کنید.

دوره های آیلتس (IELTS)

موسسه فرهنگی هنری سرود مهر در سال های اخیر افتخار برگزاری دوره های IELTS را به صورت حضوری، آنلاین و در حالت های خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی با کادری مجرب و برجسته داشته است. به طور کلی دوره های آیلتس در موسسه زبان مهر از 5 ترم تشکیل میشود که شامل 2 ترم مقدماتی ویژه افراد مبتدی و 3 ترم آموزش آیلتس است. این دوره ها به صورت ترمیک و فشرده برگزار میشود تا افراد متناسب با شرایط زمانی خود بتوانند در دوره دلخواه شرکت کنند.

دوره های ترمیک آیلتس

کلاس های این دوره به صورت 3 جلسه 120 دقیقه ای درهفته و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تشکیل میشود که امکان انتخاب زمان دلخواه برای شرکت در کلاس را به زبان آموز میدهد. در بخش مقدماتی دوره های ترمیک آیلتس هر دوره حدود 2 ماه و در بخش آیلتس هر دوره حدود 3 ماه و نیم طول میکشد که میتوان به طور کلی مدت زمان دوره ترمیک آیلتس را ۱۴ ماه و نیم  ذکر کرد.

دوره های فشرده آیلتس

کلاس های این دوره فقط در روز های پنجشنبه و جمعه هر هفته و در هر روز 3 جلسه 90 دقیقه ای (جمعا 6 جلسه در هر هفته) برگزار میشود. این کلاس ها نیز در دو نوبت صبح و عصر بوده و انتخاب زمان دلخواه بر عهده زبان آموز است. در این بخش مدت زمان هر دوره مقدماتی 3 هفته و نیم و مدت زمان هر دوره آیلتس 6 هفته برنامه ریزی شده است و به طور کلی دوره فشرده آیلتس 6 ماه و یک هفته طول میکشد.