کلاس بحث آزاد خوب چه ویژگی هایی دارد؟

  • تاریخ
  • دسته
    اخبار

گفتگو، تعاملی است که بر تبادل نظر در مورد یک موضوع و ارائه نقطه نظرات و نظرات متمرکز است. مهارت های بحث و مکالمه ممکن است برای کسانی که از زبان انگلیسی در مدرسه و محیط های دانشگاهی استفاده می کنند و همچنین برای کسانی که از انگلیسی برای ارتباطات تجاری استفاده می کنند مهم باشد. اگر قرار است مهارت‌های بحث و گفتگو به‌عنوان یکی از اجزای مهم یک دوره مکالمه انگلیسی جدی گرفته شود، ماهیت و ویژگی‌های آن باید به‌طور سیستماتیک مورد توجه قرار گیرد.

یک عبارت رایج در دنیای یادگیری زبان وجود دارد که «اگر از آن استفاده نکنید، آن را از دست خواهید داد»، این جمله به این معنی نیست که زبان را کاملاً فراموش میکنید، بلکه این مهارت همیشه در فرورفتگی های عمیق مغزتان وجود دارد ولی اگر به طور منظم از مهارت های زبانی کلامی خود استفاده نکنید، دانش زبان و اعتماد به نفس شما می تواند تحت تأثیر قرار گیرد. چیزی که ما اغلب در بین زبان آموزان می بینیم این است که اگرچه آنها انگلیسی را تا حد خوبی مطالعه کرده یا یاد گرفته اند و شاید امتحانات را با موفقیت پشت سر گذارنده باشند اما اگر به طور منظم صحبت نکنند، مکالمه انگلیسی می تواند برای آنها سخت شود.

یک کلاس بحث آزاد خوب چه مزیت هایی دارد؟

افزایش اعتماد به نفس

مسلماً بزرگترین مزیت کلاس‌های مکالمه و شاید سریع‌ترین فایده آن افزایش اعتماد به نفس هنگام صحبت کردن به زبان انگلیسی است. اغلب زبان آموزان ما در حال حاضر سطح عالی انگلیسی دارند و شاید به طور منظم از طریق تماشای فیلم یا نوشتن متون انگلیسی از مهارت زبانی خود استفاده کنند، اما فرصت زیادی برای صحبت کردن به زبان انگلیسی ندارند. برگزاری کلاس های مکالمه منظم یک راه عالی برای انجام تمرین صحبت کردن در یک محیط آرام و غیررسمی است. ما زبان آموزان خود را تشویق می‌کنیم که این را فرصتی برای گفتگو با دوستان خود بدانند.

عبارات محاوره ای و گفتار طبیعی

یکی از مزایای بزرگ کلاس های مکالمه، انتخاب عبارات محاوره ای و گفتار طبیعی تر و رایج تر است. اگر مدتی است که زبان انگلیسی را مطالعه کرده‌اید، کلاس بحث آزاد می‌تواند بر توانایی ما برای تمرکز بیشتر بر زبان روزمره تأثیر بگذارد. همچنین تفاوت قابل‌توجهی بین انگلیسی‌ای که در امتحانات یا موقعیت‌های یادگیری رسمی‌تر استفاده میشود و زبان انگلیسی که ما در مکالمات استفاده می کنیم وجود دارد.

واژگان

 دانش‌آموزان واژگان جدید را به‌طور باورنکردنی و به‌ سرعت از طریق تمرین گفتاری منظم دریافت می‌کنند. ما دانش‌آموزان خود را تشویق می‌کنیم که از موضوعاتی با واژگانی که با آن‌ها آشنا نیستند دوری نکنند، زیرا از این طریق می‌توانند به بالا بردن مهارت مکالمه خود کمک کنند.

تثبیت یادگیری

وقتی بتوانید تمام جنبه های زبان انگلیسی را که مطالعه کرده اید در قالب یک مکالمه انگلیسی با موضاعاتی که به آن علاقه دارید، به کار ببرید، احساس بسیار خوبی خواهید داشت و این موضوع به تثبیت هرچه بیشتر مطالب آموخته شده کمک میکند. در این کلاس ها میتوان راهنمایی‌ها و دستورالعمل‌هایی را که مناسب و متناسب با هر دانش‌آموز و نیازهای آنهاست ارائه شود.

تمرین مربوطه

 کلاس‌های مکالمه از نظر مرتبط‌تر بودن برای زبان‌آموزان بسیار بازتر هستند زیرا زمان و فضای بیشتری را برای گفتگو و بحث آزاد می‌گذاریم. ما با شناخت دانش آموزانمان، علایق خاص و سبک زندگی آنها، موضوعاتی که آنها علاقه مند به بحث در مورد آنها هستند، شروع می کنیم. سپس می‌توانیم

خوش میگذره!

ما می دانیم که گاهی اوقات یادگیری یک زبان می تواند استرس زا و دلهره آور باشد، بنابراین از طریق کلاس های مکالمه خود قصد داریم فضایی آرام و سرگرم کننده برای زبان آموزان ایجاد کنیم.

 

"کلاس Free Discussion در روزهای چهارشنبه 24 اسفندماه 1401 ویژه بزرگسالان در ساعت 14 الی 16 و پنجشنبه 25 اسفند 1401 ویژه نوجوانان در ساعت 16 الی 18 برگزار خواهد شد. شرکت در این کلاس برای عموم آزاد و کاملا رایگان بوده و مناسب سطح متوسط به بالا میباشد."