مزایای آموزش خصوصی زبان انگلیسی

  • تاریخ
  • دسته
    سفارشی (تک نفره)

One-to-one private English lessons advantages

مزایای یک به یک تدریس خصوصی زبان انگلیسی
فرقی نمی کند که می خواهید سخنرانی بی عیب و نقصی داشته باشید، بهترین رزومه را بسازید، کتاب های مورد علاقه خود را به زبان انگلیسی بخوانید یا یک طرح تجاری ارائه دهید، به هرحال به آموزش زبان انگلیسی فردی نیاز دارید. کلاس های خصوصی به صورت یک به یک یا انفرادی برگزار میشود. پلن این کلاس ها بر اساس یک دانش آموز و یک معلم برنامه ریزی میشود. یکی از مزایای شرکت در کلاس خصوصی این است که فرصت های زیادی را برای دانش آموزان فراهم می کند تا نقاط قوت و ضعف خود را توسعه دهند. امروزه موسسات مختلف آموزش زبان انگلیسی را در سطح جهانی ارائه می دهند. در ادامه برخی از مزایای کلاس های خصوصی آموزش زبان انگلیسی آورده شده است.
 
با شرکت در کلاس‌های خصوصی به اهداف یادگیری خاص خود برسید
حقیقت این است که درس های خصوصی برای دانش آموزانی که باید وقت خود را به موضوعات خاصی اختصاص دهند عالی است. شرکت در کلاس های خصوصی شما را به هدفتان (مصاحبه های شغلی، سخنرانی های دانشگاهی، ارسال مقاله و ...) نزدیک تر می کند. یک مؤسسه آموزشی، تدریس خصوصی دروس را متناسب با نیازهای شما تنظیم می کند، چه بخواهید بر روی کاهش لهجه تمرکز کنید یا دقت در نوشتن را بهبود بخشید.
 
اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که برنامه شلوغی داشته باشید
احتمالاً شما زمان زیادی را در دفتر خود یا با فرزندان خود می گذرانید. می‌توانید کلاس‌های خصوصی آنلاین را پیدا کنید که می‌توانند به شما اطمینان دهند که بیشترین بهره را از زمان خود ببرید. 
 
توجه فردی
یک کلاس خصوصی راهی عالی است برای اطمینان از اینکه شما توجه بی‌نظیر معلم را خواهید داشت. شما مجبور نیستید دست خود را بالا ببرید یا حتی با همکلاسی های خود صحبت کنید. به این ترتیب می توانید در مدت کوتاهی کارهای زیادی انجام دهید. همچنین مجبور نیستید چیزهایی را که یاد گرفته اید تکرار کنید. معمولاً مدرس کلاس هاس خصوصی متناسب با نیازهای تحصیلی دانش آموز، شخصیت دانش آموز و سبک یادگیری مورد نظر او انتخاب میشود. بنابراین، ایجاد یک فضای یادگیری مطلوب برای شما آسان تر می شود.
 
درس های سفارشی در یک کلاس خصوصی
به طور خاص کلاس هاس خصوصی برای سطح زبان یا نیازهای شما برنامه ریزی می شود. معلمی که انتظار می رود آموزش حرفه ای انگلیسی داشته باشد، می تواند پیشرفت شما را با دقت بیشتری دنبال کند. تشخیص نقاط قوت و نقاط ضعف شما برای او آسان تر خواهد بود. به این ترتیب او می تواند تنظیمات لازم را در برنامه درسی انجام دهد و به شما کمک کند تا سریعتر مطالب را یاد بگیرید و پیشرفت کنید. این یک کلاس ویژه خواهد بود که تنها بر روی یادگیری شما متمرکز است. حتی تکنیک های آموزشی که معلم از آنها استفاده خواهد کرد باید متناسب با شما اعمال شود.
 
مطالعه بیشتر خواهید داشت
با کلاس های خصوصی، می توانید زمان بیشتری برای تمرین مهارت های شنیداری، نوشتن و صحبت کردن خود داشته باشید. علاوه بر این، می توانید در مورد نکات گرامری پیچیده کمک بیشتری دریافت کنید. شما فقط باید به معلم خود بگویید که می خواهید روی چه چیزی تمرکز کنید و آنها می توانند به شما در تحقق آن کمک کنند. همچنین، دانش‌آموزانی که دروس را به صورت انفرادی می‌خوانند، با سرعت بیشتری پیشرفت می‌کنند.
در کلاس خصوصی، صحبت کردن، گوش دادن یا خواندن حرفه ای زبان انگلیسی را که می خواهید به آن مسلط شوید، با یادگیری بهتر و فشرده تری  نسبت به کلاس گروهی آموزش خواهید دید. شما می توانید در طول زمان درس هر زمانی که مایلید صحبت کنید و آنچه را که یاد گرفته اید تمرین کنید.
 
شما سرعت خود را کنترل می کنید
وقتی شما یک دانش آموز در کلاس خصوصی هستید، به راحتی می توانید با خیالی آسوده از یک درس به درس دیگر بروید. بنابراین، می توانید از معلم بخواهید که تمرکز درسی شما را برای رسیدن به اهداف جدید تغییر دهد. صرف نظر از سبک یادگیری، شما سریعتر می توانید به اهداف یادگیری خود برسید. زمان‌بندی و ساختار انعطاف‌پذیر کلاس های خصوصی بر اساس نیاز زبان آموز و با سرعت مورد نظر وی حرکت می کند. شما می توانید هر زمان که بخواهید سریعتر یا کندتر مطالعه کنید زیرا بر سرعت، برنامه و اهداف کلاس کنترل دارید.
- اما مزایای آموزش خصوصی زبان انگلیسی چیست؟
- آیا باید دروس خصوصی زبان انگلیسی را در نظر بگیرید؟
- آیا مطمئن نیستید که آیا به دوره های گروهی نیاز دارید یا کلاس های خصوصی انگلیسی؟
ما فهرستی از سوالات رایجی که زبان آموزان در مورد حل چالش های خود در حین یادگیری زبان انگلیسی همیشه از ما می پرسند گردآوری کرده ایم.
 
 
Private English classes Vs. Group English classes 
تفاوت دوره های گروهی و خصوصی چیست؟
دوره‌های گروهی برای بهبود سطح انگلیسی شما، با تمرکز متعادل بر همه مهارت‌ها عالی هستند. موضوعات انتخاب شده نیز متنوع بوده و با محتوای دنیای واقعی سروکار دارند. شما می توانید با افراد کشورها و زمینه های مختلف زندگی آنها آشنا شوید و از طریق بحث و گفتگو و فعالیت های مشترک نیز مطالب جدیدی یاد بگیرید. از آنجایی که افراد زیادی با نیازها و علایق متفاوت وجود دارند، امکان کمتری برای داشتن مطالب و درس های شخصی سازی شده در دوره های گروهی وجود دارد. گاهی اوقات دوره های گروهی نمی توانند به شما کمک کنند تا به تمام اهداف یادگیری خاص خود برسید. در حالی که کلاس‌های انگلیسی عمومی قسمتی از هر موضوع را شامل می‌شود، اما در کلاس های خصوصی می‌توانید بر روی بهبود بخش‌های خاصی  که در آن به کمک بیشتری نیاز دارید، تمرکز کنید. در کلاس های خصوصی درس ها با سرعت خود شما حرکت می کنند. یک معلم واجد شرایط، درس‌های انگلیسی شما را به صورت خصوصی برای شما برنامه‌ریزی می‌کند. 
 
Why should we consider private English lesson?!
چرا باید آموزش خصوصی زبان انگلیسی را انتخاب کنیم؟
اولاً، زمانی که هدف یادگیری خاصی دارید و نیاز به یادگیری چیزی دارید که به موقعیت‌های روزمره مربوط نیست میتوانید از کلاس های خصوصی نتیجه بهتری بگیرید.
ثانیاً، اگر در زبان انگلیسی کاملاً مبتدی هستید و برای پیوستن به کلاس درس آمادگی ندارید کلاس هاس خصوصی بهترین گزینه می باشند. 
ثالثاً، اگر می خواهید توجه فردی بیشتر و محیط یادگیری آرام تری داشته باشید میتوانید از کلاس های خصوصی استفاده کنید.
و در نهایت اگر برنامه سختی دارید و نمی توانید در دوره های منظم و روزانه در کلاس های گروهی شرکت کنید، شرکت در کلاس های خصوصی بهترین راه حل است.
در کلاس های خصوصی، محتوای دوره‌ها به صورت سفارشی، توجه فردی، تصحیح مداوم و فرصت‌های سخنرانی بیشتر خواهید داشت. معمولاً توصیه می شود علاوه بر دوره های گروهی، کلاس های خصوصی نیز داشته باشید. به این ترتیب می توانید مزایای هر دو را برای یک تجربه یادگیری همه جانبه ترکیب کنید. جدای از این، می‌توانید بعد از کلاس‌های گروهی خود، برای تمرین بیشتر مهارت‌های گفتاری، در کلاس های خصوصی شرکت کنید تا بتوانید در برخی از مواردی که مشکل دارید، کمک بیشتری دریافت کنید.
 
Benefits of learning English with a private English tutor
مزایای یادگیری زبان انگلیسی همراه با معلم خصوصی
در روز اول، معلم شما تجزیه و تحلیل دقیق نیازها را انجام می‌دهد تا با شما و آنچه بیشتر می‌خواهید آشنا شود. این بدان معناست که درس‌ها فقط برای شما و با استفاده از مطالب مرتبط و مثال‌های واقعی که نیاز دارید، برنامه‌ریزی می‌شوند.
از آنجایی که تمرکز کلاس خصوصی تماماً برای یک دانش آموز خاص است، این کلاس ها برای دانش‌آموزانی که هدف خاصی دارند، بسیار ایده‌آل هستند. آمادگی برای امتحان، یادگیری انگلیسی برای کار یا برای یک هدف خاص (حمل و نقل هوایی، مراقبت از مشتری، پرستاری، بانکداری) و هر چیز دیگری که ممکن است نیاز داشته باشید در کلاس های خصوصی با سرعت و کیفیت بیشتری فراهم میشود. معلم شما با توجه به اهداف و سبک های یادگیری ترجیحی شما، درس های مناسبی را برنامه ریزی خواهد کرد.
کلاس های خصوصی زبان انگلیسی با هدف دستیابی به حداکثر پتانسیل دانش آموز است و توسط یک معلم خصوصی با تمرکز مستقیم بر نیازهای دانش آموز برگزار می شود.
در کلاس خصوصی، توجه کامل معلم را به خود جلب خواهید کرد و تمام برنامه یادگیری شما بر روی نیازهای فردی شما متمرکز خواهد شد. کلاس های خصوصی گزینه ایده آلی برای سرعت بخشیدن به یادگیری زبان انگلیسی شماست. با یک برنامه مطالعه انفرادی که برای پاسخگویی به تمام نیازهای یادگیری شما طراحی شده است، نتایج بهتری در کوتاه‌ترین زمان به دست می‌آیند.
 
ساختار دوره و ارزشیابی رسمی است
یک کلاس خصوصی فرصت بیشتری برای تعامل واقعی بین معلم و یادگیرنده فراهم می کند. شما توجه بی دریغ معلم خود را دارید. این کلاس ها همچنین می تواند به شما فرصت بیشتری بدهد تا از معلم خود به عنوان یک منبع یادگیری استفاده کنید. به احتمال زیاد معلم در طرح سوالات، استفاده از تمرین و مهارت های خود، بدون فکر کردن به دانش آموزان دیگر راحت تر خواهد بود. کلاس های زبان خصوصی یا انفرادی می تواند از راه های متعددی برای زبان آموز مفید باشد. اگر می خواهید به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید، از یک کلاس خصوصی زبان انگلیسی بهره مند خواهید شد زیرا درس ها به طور خاص برای نیازهای شما ایجاد شده اند. شما بر سرعت جلسات و موادی که می خواهید استفاده کنید کنترل دارید. همچنین باعث ترویج یادگیری فشرده و ایجاد یک رابطه سازنده با معلم شما بدون نگرانی در مورد سایر دانش آموزان کلاس می شود.
 
نتیجه گیری
1- در نتیجه کلاس های خصوصی گزینه ایده آلی برای سرعت بخشیدن به یادگیری زبان انگلیسی هستند. با یک برنامه مطالعه انفرادی که برای پاسخگویی به تمام نیازهای یادگیری شما طراحی شده است، نتایج بهتری در کوتاه‌ترین زمان به دست می‌آورید.
2- یادگیری زبان انگلیسی مهم است زیرا رایج ترین زبان در سراسر جهان است. زبان انگلیسی اولین زبان جهان است که حدود 375 میلیون نفر از 50 کشور جهان به این زبان صحبت میکنند. انگلیسی زبانان غیربومی به دلایل زیادی تصمیم به مطالعه این زبان به عنوان زبان دوم دارند. به همین دلیل است که مدارس، زبان انگلیسی را در برنامه درسی خود گنجانده اند. مراکز زبان نیز دوره های زبان انگلیسی را به صورت گروهی و خصوصی ارائه می دهند.
3- به طور خلاصه اگر می خواهید به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید، شرکت در یک کلاس خصوصی جامع انگلیسی بهترین گزینه است. کلاس خصوصی یادگیری متمرکز را ترویج می کند، که در نتیجه به معنای یادگیری موثرتر خواهد بود.
 
نوشته شده توسط: شادی لاوی