دوره های آیلتس (IELTS) زبان مهر

  • تاریخ
  • دسته
    IELTS

دوره های آیلتس با هدف آموزش و آماده سازی کامل زبان آموزان برای این آزمون بین المللی برگزار میشود.  در این مطلب ما به برخی از سوالات زبان آموزان درباره جزئیات این کلاس ها پاسخ خواهیم داد.

نحوه‌ برگزاری کلاس‌‌های آمادگی آزمون آیلتس

کلاسهای آمادگی آیلتس در مهر متخصص به صورت فردی و با برنامه ریزی و پلن های هدف دار بر اساس سطح، بازه زمانی، نمره هدف و حتی برنامه مطالعاتی داوطلب برنامه ریزی می شود. بنابراین دوره تا حدود زیادی بر اساس جلسه مشاوره و تعیین سطح زبان آموز تعریف میگردد.

دوره های روتین یک و نیم ساعته دو روز در هفته تا فشرده 4 روزه 2 ساعته یا حتی 3 ساعته در پایان هفته... هیچ محدودیتی در انتخاب و چیدمان کلاس وجود ندارد! هدف فقط و فقط رسیدن به پلن آموزشی و دریافت نمره برای داوطلب در زمان مورد نیاز میباشد. برگزاری کلاسهای فردی این امکان را به ما می دهد که تمام تمرکز منتور و کارشناس روی مسیر پیشرفت داوطلب متمرکز شود.

تمام این موارد در کلاسهای حضوری و آنلاین به صورت تخصصی برنامه ریزی می گردد.

پروسه شروع دوره به چه صورت است؟

  1. ثبت نام در وبسایت زبان مهر
  2.  رزرو زمان تعیین سطح
  3. تماس کارشناس آموزش و برگزاری جلسه مشاوره و تعیین سطح (پیشنهاد مهر: در صورتیکه کاملا با آیلتس آشنایی ندارید یا در انتخاب نوع آزمون شک دارید، حتما  علاوه بر تعیین سطح شفاهی و کتبی گزینه مشاوره را هم انتخاب کنید)
  4. اعلام نتیجه تعیین سطح از طریق سایت
  5. اعلام پلن ابتدایی دوره با هماهنگی زبان آموز
  6. انجام ثبت نام
  7. شروع دوره

مدت زمان دوره برای نمره 7 چقدر طول می کشه؟

در مهر متخصص، آیلتس 7 در 7 ماه برنامه ریزی میشود. چنانچه داوطلب علاقه مند به سپری کردن دوره در بازه طولانی تر باشد در جلسه مشاوره ثبت شده و برنامه ریزی دوره متناسب با آن انجام می شود. با توجه به فردی بودن دوره ها و تخصصی بودن برنامه ریزی ها، تمام جوانب در جلسه مشاوره سنجیده شده و اعلام میشود. تیم کارشناسی مهر متخصص بنا بر تجربه خود در طول دو دهه فعالیت در ثبت نتایج موفق، در 7 ماه برنامه کامل آموزشی تا نمره 7 را به شما ارائه خواهد کرد.

روش تدریس دوره آمادگی آیلتس

دوره های آموزشی به 2 شکل چهار مهارتی و مهارت محور بر اساس سطح زبان آموز برنامه ریزی می شود. در هر دوره متناسب با سطح آموز پلن اصلی اعلام شده و در کنار پلن اصلی برای هر زبان آموز خدمات جانبی رایگان نیز ارایه میشود. این خدمات شامل: ارسال محتواهای آموزشی روزانه و یا هفتگی که به شما کمک میکند همیشه با زبان در ارتباط باشید و پروسه یادگیری در ناخودآگاه شما متوقف نشود، تماس های مکالمه کارشناس آموزش به صورت هفتگی که به شما اعتماد به نفس لازم را جهت صحبت کردن و استفاده درست و به جا از اصطلاحات را میدهد، تماس های مستمر پیگیری منتور آموزشی، برگزاری دوره ای ماک های رایگان همراه با تحلیل نمره و مشاره های دوره ای همگی بخشی از خدمات مهر متخصص برای همراهی داوطلبان تا رسیدن به نمره هدف هستند.

کتاب آموزشی مورد استفاده در دوره آیلتس

منابع اصلی دوره ها کتابهای mindset و complete IELTS می باشد و در کنار آنها کتابهای Cambridge و آخرین دوره تست ها کار میشود. در اغلب موارد زبان آموزان در یک اسکیل قوی تر بوده و یا یک مهارت را ضعیف تر هستند لذا با توجه به برابر نبودن توانایی زبان آموزان در تمامی اسکیل ها کتابهای جانبی متناسب با نیاز زبان آموز با توجه به گزارش منتور شناسایی شده و از طرف تبم کارشناسی به مدرس دوره ارایه می شود. تمامی اساتید دوره های تخصصی آیلتس سالها تجربه فعالیت در این زمینه را داشته و به خوبی با فرایند صفر تا صد آیلتس برای داوطلبان گوناگون در سطوح مختلف آشنایی دارند.

چرا آیلتس  در مهر متخصص؟

چون ما در مهر به شما فقط تکنیک آیلتس را آموزش نمی دهیم. مهر همراه شماست با: کارشناس متخصص، استاد مجرب، منتور مستمر، پلن دقیق و اصولی، خدمات رایگان آموزشی و از همه مهمتر "یک سیستم متعهد تا روز آزمون پشت سر شما ایستاده است."